gossip

en annan sak som stört mig ganska länge nu är faktiskt varför inte lilla soolis inte fått mer uppmärksamhet av min bror o hans nya tjej? ska det behöva vara så svårt..
jag får funderingar över att e d så att min brors tjej inte tycker om lillen. under denna tid så har jag typ inte sett knappt nån sorts intresse från hennes sida att lära känna lillen. kanske det har förbättras nu men d tror ja knappt. är det avundsjuka som ligger i botten av det? lr är det för att lillen är gemensamt barn till min bror och P? så svårt att veta vad som e problemet där, hon e jue lite wierd faktiskt. men ändå om hon/dom nu ska fortsätta ha en framtid med varandra så måste väl det bli en förändring på detta. Han e min brors son deal with it.. ta hand om honom och älska honom.
känner att jag inte känner henne alls fast dom har nu vart ihop ett år. Hon vet väl allt om oss må jag tro. får en känlsa av henne att hon e aningen lite lömsk.
det ändå lite roliga i hela detta e att jaa ni som vet hur min mami e och att hon säger ibland mycket utan att tänka efter till vem och vilka. men iallafall min mami sa en gång till en person att hon tycker att min brors nya tjej e - tjock. jaa visst det var elakt sagt faktiskt men vafan..
och det som min mami sa då skvallrades till min brors tjej. Jaaiks, och det tog en evighet innan det kom upp på tal. flera månader om jag ska vara exakt. vadå var det en timer hon hade på och att den slog på flera månader efter åt?! do not understand. varför ens ta upp det om man väntar en evighet med att säga det?! så nu e d kul att se för att när min mami e på väg tills oss t.e.x så sticker hon nästan direkt lr om hon ser min mami nånstans så tar hon en annan väg. LOL. så löjligt att det e så, aja not my roplem.
vad mer..
jaa fan höll på att glömma min bror har även fått en äcklig attityds problem. i för sig är det jue sant man blir som man umgås. om jag ska vara ärlig så känner jag inte igen honom mera, han har förändrats och blivit elak. riktigt elak. sagt spydiga saker till mig även och betett sig dumt. no noo me dont like. så om du inte visar nån respekt för mig så tro inte att jag kommer visa nån tillbaka! och om det är för att jag umgås med P för att du blivit så här mot mig så fine jag tänker inte avsluta min vänskap med P bara för det. väx upp istället båda två. vill ni veta nått så kom direkt till mig och fråga, ska det vara så svårt att kommunicera för er. och sluta prata bakom min rygg. tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0