Bitterfitta = Me

Ganska jobbigt har jag nu faktiskt när det gäller med vikten kan jag berätta er. visst ni tänker säkert- varför ska  hon tjata om sin vikt hela tiden. andra skulle väl vara gladare och typ vara i samma sits. men det är inte jag! är som ett benrangel med uppblåst mage då och då. med andra ord jämt för min mage e inte min bästa vän. absolut visst kan erkänna att det skulle inte vara större problem att vara så hära smal om jag visste att jag skulle vara så här jämt. men så kommer det inte vara när jag väl har fått hjälp så kommer jag äntligen börja gå upp igen och få tillbaka mina boobies  -oki gud gav inga meloner till mig från början, men hellre det jag hade än detta. Och min fina lilla runda rumpa. o några love handles skulle vara perfect.
Har inte kunnat ha nått par av mina jeans, oki hänt några gånger att jag provat  då har jag haft en heltäckande tröja. för att dölja. och känt mig not HOT! Liksom hur kul e det. kan inte ens bära min kläder längre.
har inte ens velat köpa nya jeans så har handlat bara leggings, tights och treggings och massor av långa tröjor.
hope det blir en ändring imorrn så slipper jag vara en bitterfitta som klagar och har ont jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0