bakterier.

andra brevet från uppsala..

Hej Jennie!
Jag har nu fått svar på provbitarna från magsäck och tunntarm. Denna visar tecken som vid magsår i läkning utan tecken på cellförändringar eller andra avikelser. Det finns inga tecken på glutenintolerans.

nu kan jag lugna ner mig liite bara, bara lite. för annars har jag stött på ett annat problem nu igen som e mindre roligt. Antibiotikan hjälpte inte! tydligen e dom där jädrans bakterierna resistenta oxå!! det känns om jag snart ger upp! har haft magproblem i ett år snart, vet inte vad jag ska ta mig till..
nu i dags läget så har jag illamående, yrsel, muskelvärk, sendrag och allmänt trött hela tiden. inte mycket jag orkar göra utan att bli trött. räcker väl att gå en bit i lägenheten o jag känner mig som ja ska dö.
detta har gått för långt nu!! jag förlitade mig på uppsala sjukhus så mycket o detta e vad jag får gå igenom. no noo fan heller, vilka tror dom att dom e!!
väntar på att posten ska komma så jag får remissen så jag kan gå till vårdcentralen o ta blodprov.
ringde igår uppsala o bad om att få hem skickat en remiss för att se mina blodvärden.  jag e lite rädd nu att min kropp har fått nog, varför jag vet detta e för hur jag mår nu o för att alla besvär jag har.. har ökat min cortison dosering för att någonlunda funka som vanligt. fan vicken underbar jul vecka detta e. jag som hoppades på att få bli av med skiten. men det e klart jag inte ska ha nån tur med det. dom där jävla bakterierna har väl bosattit sig så bra att dom inte tänker försvinna utan en riktig fight!
nu får jag vänta o vänta och hoppas jag hinner ta blodproverna idag o få svar redan imorrn. hoppas mina värden e bra för jag vill verkligen, verkligen INTE bli sängliggande på sjukhus i jul!!

denna vecka startade inte bra för min del alls o det e andå JUL snart och jag har lite panik här.
mm nu ska jag även försöka få mera kraft för ska även åka o JUL- mat handla imorrn tror jag och idag åka med sis o handla dom sista julklapparna. hur ska detta gå?!  bara tanken av detta gör mig så trött. SUCK. tänker på hur mycket människor det kommer vara i affärerna och att det kommer vara trångt. och alla dessa lukter från försäljarna som säljer, donuts, korv, brända mandlar oavsett blir så illamående av det. iik. jag vill inte. men jag måste.. nästa vecka drar jag till e-tuna där får mina underbara föräldrar o Juuso ta hand om mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0