four things

4 tv-program jag följer.

1. Desperate Housewives
2. Grey`s Anatomy
3. The bing bang theory
4. Cougar Town

4 saker jag gjort idag.

1. Vart på matte lektion och fick även prov svar på provet som var förra veckan, fick G =)
2. Pratat i telefon med mami, sis, bro, R och S.
3. Ätit pepparkakor med corn flakes och mjölk. nam
4. Gosat med min R och glott på tv.

4 saker jag längtar efter.

1. Våran resa till Fillipinerna
2. Att renoveringen av lägenheten blir klar.
3. Våren
4. Att få åka till e-tuna till mina kära, speciellt att få leka med min Homeboy <3

4 saker på önskelistan.

1. Amour Amour parfymen
2. Ett par åtsittande Jeans
3. Mys Outfit lr fin pyjamas
4. Money money


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0