eskilstuna

nu e jag i min hemstad eskilstuna. kom hit i måndags redan. det är faktiskt avslappnande att vara här. skönt att få kunna resa hit lite då och då, en liten time out från mitt liv i sthlm. här e det som landet för mig.
har redan hunnit vart och hälsat på min big sis, vad jag har saknat henne. hon försökte supa mig full igår och det lyckades hon nästan med oxå. haha. efter tredje ölen så sa jag nej!
idag har vi haft en mini julbord, jag kan inte få nog av julmat. det e så gott.
vart på pulkabacken med min homeboy J. blev som ett barn igen och det var så kuul. har lite ont i svanskotan efter att jag åkt med sån fart ner för backen med alla dom där gupperna! iik.
nu ska vi snart spela lite mario cart, lite länge sen det var jag spelade sist. det ska nog gå bra ändå. ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0