brevet.

brevet kom idag från uppsala. ska jag vara ärlig så förväntade jag mig faktiskt att det skulle stå mer..
efter allt jag fått lida under dom här 10månader. men ialf så här stod det.

Hej Jennie!

Avföringsprovet du lämnade visade växt av clostridie-bakterier. Dessa orsakar sannolikt dina besvärliga diarreer. Jag har skickat elektronisk recept på Flagyl 400mg att ta 1 tablett 3 gånger dagligen i 10 dagar. Under antibiotikabehandlingen är det viktigt att undvika alkohol, eftersom Flagyl har en antabusliknande effekt.


mm visst låter det fjuttigt.. vad hände egentligen med samtalet jag blev lovad att få?!!
vill ju veta vart jag har kunnat få det ifrån, går det att undvika att få igen. ska jag undvika nånting speciellt?!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0