Love is in the air <3

somebody is in Love  Märkte jahk idag på dagen =) aah d kuuligt att se någe så underbart. Me happii. Vad du ska göe av den känslan d vet jag inte sej. tycka syndiä.  yeesbox. Buusat ner på stan idahk me Piiu, mams o Min sooLis. Hittade två linnen faktiskt, faktiskt helt cooligt. Daah inte ovanligt att jag hittar någe? Lr? haha..  =)
d som e konstigt, fuuligt, ovanligt snyggt me LIKe. Dubidooligt.
Lekikt me Tatsu me idag. Det var då jätte kuuligt d me. Hann inte prata mycket men på torsdag igen =)
saknar min "PöLypunKki" liite sej kan ja erkänna dah. Han e hemma och e sjuk o jahk e inte där och tar hand om honom.. d händer. Men d bra att ja inte där nu, då ja blivi sjuk! Fast d har ja ändå bliivi, nån annan jäkla smitta mej.
Säger inga namn,..
naady ska gå o dricka lite te sej, göttit.

Moiks*

Kommentarer
Postat av: Tatsu

sähän oot ollu tukti ja kirjottanu paljon blogiin :) viimeks ku katoin nii sulla oli noin kolme inlägg ja nyt koko sivu ihan täynnä :) jeii, great success jen!
Halii*

2008-03-26 @ 10:32:20
URL: http://taruhetrjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0