hoppsan*

Tre veckorna gick ganska snabbt i e-tunis =) mycket rooligt hände,haha. Tänker bara nu i helgen. Jag blev ganska liite full  hemma hos tatsu & ruuben =) det var ett tag sen och samtidigt hade såå mycket glädje. kan riktigt säga att jag sken. hade även mat krig med mina små syskon mitt på natten, hehe. ooj ooj.. lördags korvarna slängdes fram o tebax =) vad har hänt mera nu..hmm? tränat har jag mm o mycket stolt ja e över mej själv :D Ja just d fick veta innan ja drog från e-tunis att våran favvo sommar stuga som vi brukar hyra på sommarn i finland (rantsila)  är nu våran i fem heela dagar. massa släktingar komma vi vara under ett o samma tak. underbart! huhhuh..
o min rolly oxå ska me,hihi.

nu jag tebax till mitt hjärta hära i sthlm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0