hooihooi

då var d måndag =) Jag vart rök fri i en hel vecka.Känner mej otroligt happii.
Men visst finns d stunder jag tänker på att ooh,
vad underbart d skulle sitta med en cigg Nu.
T.e.x Morgonciggen, efter mat ciggen, kaffe ciggen och värst var jue för mej att inte röka kvällsciggen..
Frestelsen. Innan ja tog beslutet att sluta så började jag faktiskt me att dra ner på rökandet lite mer. Oki har inte rikti vart en stor rökare under det senaste tiden. Men när jag en gång var det så rökte jag ett cigg paket om dagen och från det till att röka ett cigg paket på tre dagar =) På mornarna älskade jag verkligen dom första blossen, att sitta där på balkongen med solen i ansiktet, iiks.Drömmer mej tebax liite.. hehe. ajjabajja men ialf så började jag med att äta innan jag rökte på morgonen, och att inte röka direkt efter varje måltid lr kaffe och sen på kvällarna inte röka efter 23:00. Men allt sitter i hjärnan o lurar. Men jag ska lyckas, det är besämt! Nu har Kroppen börjat vänja sej med att inte få giftet i sej mera. Slämmen i halsen lossnar, sen är jue det mest underbaraste,
Jag har ingen HOSTA! Trodde länge det var någe fel på mej,
ville inte direkt erkänna att det var rökhosta jag hade.
Det kan inte ha låtit vackert med mina små host atacker och allt slem. HYYI!!
Och det mest skrämmande var det där lilla vissel ljudet
jag hade neh jag ansträngde mej.
That spookt me out!
Sen är det jue en annan sak som har skrämt mej
oxå är att mej verkligen inte ville få den där läskiga rösten
som pantertanter har neh dom rökt hela livet.. ooh. hahha. ahja =)
För min egen hälsas skull jag sluta och för lilla Jonsku, vill inte han ska minnas
mej som den stinkande fastern. Som alltiid luktar RÖK!
Men nu när det är över så kan jag äntligen börja andas igen.
..Friiskt LuuFt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0