Clintan is My HomeBoy =)

image94


Do ya feel Lucky? Well do ya, Punk?  - Clintan


Harft en påsk städning på G hos Papi idag, hyi vad d var dammigt. me don´n Like! Vad jag nös heela tiin. blä.
Det var mycket att göra. Plocka ner grejjer o damma och sen ställa tebax allt igen. huhhuh. Jag ska då inte ha nån små shit hemma hos mej o Rolly sen. No noo d e bara jobbigt.
Sen har man vart och tränat me mams idag oxå =) d var så sköönt.
Bastade ordentligt. Hällde på me liite mycket vatten så mams sprang ut.
Fårt gick d =) hehe. Och kuuligt var d.
Imorrn ska man väl titta förbi hos vännen Tatsu som ja saknat a LOT =)
och JuusoLi komma hem oxå imorrn. Suuper FUN. Han vart o dansat i Finlandi i 5 dagar.
vad mer? mjoo, Jag har en underbart sexig röst nu, haha. Hes e jag, why? Ingen aning?
d händer mej lite då och då. Men ja skulle vara helt perfekt till heta linjen nu. How u Dooing =)

Heips*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0