Pain in my head.

vakna med d bästa av d bästa idag, Huvudvärk! jätte jobbigt. Försökte att sova bort den för tagi slut på huvudvärks tabl i helgen. men lyckades inte. men så bestämde jag mej för att ändå palla mej upp ur sängen och fixa mej för att dra och leka med Soolis. friska luften och cykel turen till pias paps var bra men kände av värken. måste nog be om starkare tabl, har tröttnat att ständigt ha migrän. Spela lite foosis oxå idag, haha. Lyckat.
15 dagar kvar tills vi åker. Hope d blir massor med nice, annars kommer jag bli mycket besviken, Kommer ihåg sist det var inte så speciellt rooligt. Lite kortfattat om förra resan, blev helt bortglömd av min syssling på ett tre vånings pub. kände ingen förutom henne. Jeeij. Jag var jätte glad neh ja hittade henne sen. och resten av vistelsen där i uleåborg gick ut på att dom tralla runt efter Boys. Det var jue inte d jag och sista var efter. Ville jue träffa dom inte andra jäkla töntar. haha.  så jag var lite besviken och arg. men annars så var d great. så får väl se nu hur d blir neh vi bara kommer vara i rantsila. och dom får ta sej dit vi e för en gångs skull. iiks, och sen att jag vekligen avskyr europengar o all dess mynt! jobbigt, har inte lärt mej att använda deras valuta. känns att neh jag handlar i en affär så blåser dom mej. fast d kan jue i för sej hända. får kolla lite extra denna gång =)
Jupp Jupp, imorrn ska ja väl leka igen me Soolis min kompis =)
på Lördag fyller min Lillebroder oxå, måste börja planera vad vi ska hitta på för sköjsigt.

Tataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0