Helgen*

suuper dag det vart idag med massor med niice.
Började dagen med donkan nere på stan med brollan och sista. Sen blev det Lot of gooseli goos med min favvo Soolis. Han e verkligen så gooe. min bästis. sen vart det kramkalas med sista och vinkeli vink.
Där efter tog jag mej till min äldsta broder och Sara för att ta en kaffe. Sen det bästa av det bästa ikväll var att jag och Sara gick på Bio och såg favvo Sex and the City. Det vart nåra tårar av lycka. Jeeij. it was great!
Jag ler nu med och tänker att den filmen ska jag se igen, och igen och igen =) haha
Nu till spänningen ikväll, foosis mellan Tyskland o Spain. Hope spain tar och vinner. det skulle var kuuligt.

Lite om igår.. det var niice blev väl liite mycket med dricka för min del. och migränen slog till. aah d jobbigt!
sista full,LOL. tog sej nåra besök bland buskarna innan vi kom hem =) och hemma åt hon och spydde. åt igen och spydde sen gav hon upp och gick o la sej. D e min guldklimp d =) Love u.
Hade velat gå ut med d blev så att ja drog hem sej och däcka. Massor med niceiga bilder d togs. Hihi.
Nu ska jag nog gå och kolla på Foosis liite.




Tataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0