Me, myself an I

Jag har börjat träna, helt otroligt.  Mej måste komma lite i form ti sommarn,vetty.
Kan jue inte gå runt med mitt vackra 8 pack korvisar på magen =)
Sen kommer man till d liite svårare, måste jue ändra lite oxå på vad ja äter,haha. D blir liite svårt föör jag e jue en liiten götte gris. Sen blir jue resulatet underbart. Blir piggare o snyggare helt enkelt.
INTE för att ja ser ful ut sådär me många kärlekshandtag..
d e vackert d me..jupp jupp men man måste börja ta hand om sin kropp innan d försent.
 ++  på d ska lilla ja oxå sluta röka denna månad. mmm ja dukti :D roolit roolit..
Sen kanske ja även kan peppa RoLLy min beibi till att börja oxå =) ohhooh..me liike.

imorrn Mej o Min vän Tatsu imorrn sej hade liite roolikt igen =)
har köpt liite viin vi ska pimppla i oss. Fin dricka sej, haha.


Kommentarer
Postat av: Tarpan

Lovehandles haha
:)
vem har inte såna?
Ska bli jättetrevligt ikväll! Halii*

2008-02-22 @ 13:11:45
URL: http://taruheterjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0