WindoW

tvättat fönster har jag idag =) och jätte rena dom bli. Men jag var jue att trilla ner ett antal gånger. Tur att ja var snabb och för min balans som e super great! Det var jobbigt i vardagsrummet för att solen stekte rakt in my face det gjorde inte saken bättre. haha, sen fick lite roplem with the drapperiet. Jaa den var jue tvungen att ramla ner och skrämma shiten ur mej. Det var bara att ta fram spikar o hammare. Tebax fick jag den och stolt var jag att ja fixa det. Sen när det var dax att stänga fönstret d gick galant. Men att få ner drapperiet var inte så lätt! Var tvungen att Öppna igen, Sen trillade den ner av sej själv. Så lät d vara. Hehe, men nu får ja inte upp den neh ja stängde fönstret. äh jag pallar inte bry mej.. men i slut ändan så e jag nöjd me mina reena fönster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0