u Tarzan me Jane

good morgon allesammans min djungelpöjk is here with mej =) e så fantastisk glad.
anledningen till att jag kallar honom för Tarzan e för att han bodde en del av sin barndom i phillipinerna. Och där var han en sådan liten buse som lekte me all slags kryp han kunde hitta. För han hade inte leksaker så han fann sina egna att leka med,hihi. Men d tokiga var att hans paps berättade en gång att Rolly lekte även med gitftiga kryp,inte bra! Och så klättrade han i träden och sprang inne i djungeln. Han bodde i en hydda gjord av trä med sin Mummu. Ingen maddrass hade han lr kudde. En stor skillnad från min barndom,
visst ärvde jag en massa kläder men that was it. Fick för det mesta allt jag ville ha, en bortskämd sak var jag.
Och det jag inte fick, fick jag på ett annat sätt.
Alltid hade jag en varm säng att krypa till. men bara för att jag fick allt betyder inte att min barndom har vart av d bästa. Min Rolly som älskade sin tid där borta skulle inte byta ut det för någeting. Men jag skulle nog gärna med glädje ändra på saker. Hans Mummu han saknar fruktansvärt mycket. Det gör mej så lessen att se så nästa år  drar vi dit tisammans =) det ska bli en upplevelse av det bästa.
nu ska jag nog krypa ner hos min älskade igen och njuta för fullt ..

Bowling ikväll =)

Heips*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0