ta i trä..

tudiloo.

snart vi ska dra till Söderjukhuset me beibi. För han ska läggas in på psyk idag!! Han har flippat ut totalt och inget går att göe. neeba skojja =) Vi ska dit men vi ska till Handkirurgen. Får se om han blir av med sin buula idag. Södersjukhuset e ganska bekant place till oss redan sen tidigare. För i somras som jag låg där efter våran utomlandsresa i ca 5 hela dagar. Fick salmonella och av den fick jag en blodförgiftning på köpet. inga roliga minnen har jag av det.hyi! vad jag var deprimerad och lessen. Fick ligga där bland äldre, som gjorde min vistelse där till d bästa. NOT! Vad jag ville hem. Det var tur att jag hann hem till sverige innan det brast ut, för jag hade jue inte fått den vård där borta som jag hade behövt och utan den hade jag ärligt inte nog funnits idag. Det gäller bara minuter i mitt fall. Men jag överlevde =) man blir jue inte av med mej så snabbt, haha. under tiden jag skrev de där nyss så gjorde jag även "peppar, peppar ta i trä" hihi. Nemen detta e bara början av mitt liv, jag ska göra massor,resa mycket och framförallt leva mitt liv jag fått till d bästa =)

nu ska jag ta och faktiskt börja dagen med att äta lite frukost, göttit.


Tataa

Kommentarer
Postat av: Taru

jees, niin saadaan tehä :) tota tuutko sä tiinan synttäreille? Ku mehän pidetään ne silloin 17/5. Ja sit muistin et Rolly kans täyttää vuotta siin joskus olikohan se 18/5? Et onks sit siel tukholmas fedet? :) tultais ihan mielellään =))
Halii kultsi*

2008-04-15 @ 14:09:42
URL: http://taruheterjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0