söta men dyra

det blev en lång dag igår, helt otroligt. men det var värt det =) ooh jag blev så käär i så många sööta katter. vill ha..vill ha!! det fanns typ över 80 katter . Men jag säger men det fanns oxå gott om pantertanter, och sura var dom. ena värre än den andra. hyi! och doften var inte av det bästa. nästan att jag spydde.. yäkk! men det var inte katterna som bara stank det var oxå ägarna.. iiks. vissa av dom såg ut som hej kom och hjälp mig. Allvar, att dom verkligen lägger sitt liv och så mycket tid på dessa vackra djur men glömmer sköta om sig själva. Jaa vissa har väl den passionen till katter..lycka till.

glömde kameran hemma men googlade och hitta nåra av katterna jag såg igår.








en sällsynt katt som man såg bara en av var en egyptisk mau, fiin fiin. Tydligen mycket svåra att få tag på. Får typ åka ända till U.S.A att få en. Priserna på dessa katter var helt crazy. Tappa hakan.

-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0