Rantsila

Nu det spikat och klart =)

Våran Road Trip startar den 15 juli v.29 från eskilstuna mot Finland, Rantsila. Vi e 10 st som åker och med 3 bilar, en bil som vi bara lastar med göttit vi köpt.  Från den underbara båt resan där i mellan, som kommer bjuda med massor med kuligt. Tyvärr med tanke på att paps lite gammal av sej så har han bara en kasettbands spelare i bilen, så ljus huvud som jag e så tar jag med mej min lilla cd spelare, LOL. ooh vad jag längtar redan. och jag e inte den enda av oss. Stugan vi hyrt den totalt knäcker allt! inge snack om saken. det var så länge sen sist jag var där så man nästan har saknat stället. så friidfullt. oki inte sen på kvällen neh alla fulla och pratar mun på varandra. men det kommer bli lyckat. Tummarna får vi hålla så att d blir toppen väder dom dagarna vi e dära.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

käääk, ku kivaa!!! apina mäki haluun :)
ketä teitä sit lähtee sinne?

2008-04-23 @ 14:59:22
URL: http://taruheterjag.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-24 @ 10:27:35
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0