Me Love she

en hel månad det gått nu sen ja "sluta röka" lr? haha inte helt utan har jag jue inte vart, det skulle jue bara vara tokigt. Men utan att köpa cigg, så har typ sparat ca 700kr denna månad. wohhoo. fast d synns jue inte på mitt konto =)
Men nåra bloss hit och dit göe inge, har blivit mest party smoking. men nu lär d inte bli någe sånt heller på länge =)
d goodeli good.
Nu ska jag  ta och klä på mej för att sticka ut på äventyr me syrran sej, haha. Me love she. Och att njuta av denna underbart vackra soliga dag. fram med solbrillorna gott folk. Vad jag har längtat. Jeeej =)

Nu Min beibi ser så bekymrad ut. Nu blev d ännu jobbigare på hans jobb. Hans jobbar kompis hoppade av tjänsten så nu får han sej mycket mera ansvar. stackarn..



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0