LOL

Har Du Någonsin

konfirmerat dig: Yees
sagt något korkat i Göteborg: Haha d har säkert hänt.
sagt till din mamma att du hatar henne: Ganska ofta när jag var yngre
bett till Gud: Yees
dansat i köket helt ensam: hihi, hela mitt liv är en dans.
velat ligga med en skallig man: naaa
lurat någon på pengar: har hänt..
stulit från ett barn: mmm =)
slagit en vän: inte hårt ialf..
tyckt att du själv varit jobbig: när mej e övertrött lr rastlös
gråtit i slutet av Titanic: vem har inte?
bakat in droger i ett bakverk: nope.
hånglat till Oasis: Yes
önskat att du vore någon annan än den du är: huh, det klart..
förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: Jupp
blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Ofta, har många syskon vetty.. =)
rakat bort ögonbrynen: nja d tror jag faktiskt inte att jag lyckats med, inte helt ialf.
Hur många på din vännerlista har du hånglat med? nåra..
När är du född? 1985
Vad har du gjort idag? ätit frukost,vart och handlat mat, jagat en hund, pratat med ägaren till husen om buskarna utanför våran balkong och om balkongen som jag vill måla om. Pratat med Juuso, suttit framför datan.
Vad gjorde du igår kväll? Lekte me Pumpkin
Vad vill du helst ha nu? en miljon =)
Har du nytvättat hår? nops!
När blev du fotograferad senast? förrra veckan..
Saknar du någon nu? Soolis
Dricker du alkohol? Yees och ofta
Har du några högklackade skor? =)
Goth eller pop? RnB
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? HOT! =)
Längtar du till din nästa födelsedag? Hell Nooo!
Vilka språk kan du prata? finska, svenska, engelska.
Vem pratade du med senast? Juuso
Vad pratade ni om? om helgen och annat göttit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0