Härmar sej liite

Känns tvunget, haha

22 år och 4 mån sen..
Föddes lilla jag till världen.

20 år och 9 mån sen..
Föddes min underbara brolla Juuso =)

19 år och nästan 4 mån sen..
Föddes min sockerpulla =)

16 år sen säkert, snodde min första cykel.

10 år sen...
1. Slutade på krusgårn.
2. Började i en svensk klass årskurs 6.
3. Åkte till Idre Fjäll.
4. Var alltid tvungen att ta me syrran, vart jag än gick =)
5. Hamna på register, haha
6. Fick min första fästing, bakom örat.

Ca 8 år sen träffade jag Frendi Tatsu =)


6 år sen tog jag beslutet att börja på Omvårdnasprogrammet. Som jag sedan ångra liite.

4 år sen och liite till...
1. Jag fyllde mina 18 år.
2. Bästa sommarn nånsin på Blå!
3. Jag och Marie knäckte alla.
4. 3 dagar i veckan vi söp =)
5. Tog studenten, me rock!
6. Im HOT!

3 år sen om inte tidigare..
Tagen av snuten, alkohol drickande på allmän plats, LOL
Besatt av serien Buffy.

2 år sen typ och lite till...

1. me going 2 systemembolaget.
2. Taru och Juuso blev 18, kuliga sommarn.
3. Kryssning me frendis 2/12 - 2005.
4. Kärlek vid första ögonkast för mej, han skulle jag bara ha! =)
5. Juuso och Tatsu tar studenten 10/6-2006. Partayy*
Juuso liite full bara.
6. Åkte på en road trip till Finlandi.
7. Juusos och min första resa, d blev till Rhodos.
Träffa massa släktingar dära.

1 år sen...

1. Sockerpullan fyllde 18 år.
2. Lilla Soolis Föddes 30sep, Fasters ögonsten.
3. Insåg att jag e Shopaholic.
4. Riktigt KÄR och Galen!
5. Fann en vän, Pia =)
6. Sommarn blev d vapenvila, LOL
7. Beibi och Ja åkte på våran första semester <3
8. Fick salmonella fösta gången.
9. Mej Happiii =)

3 månder sen.. älsklingen bestämmer sej för att spara ut sitt hår =)
och Jag blir Fadder till Angel

2 månader sen...

1. Började styrketräna me mams.
2. Började smått planera lite framtiden me hjärtat.
3. Partayde som vanligt.
4. Började väl typ skriva blogg? kanske,lr?

För typ 1 mån sen och lite till, bestämde mej för att sluta röka =)

Igår...
1. Var på södrasjukhus me beibi, för hans knöl på handleden.
2. Sorterade tvätten. Fattar inte hur d kan bli så mycket.
3. Ramlade och slog mej, vad ovanligt.
4. Kollade på Desperate Housewives
5. Rökte 2 cigg
6 Resten av kvällen Tog jag d lilla lugna..
7. Somna med huvudvärk

idag...

1. Började tvätta kl:12:00
2. Titta på Glamour och Våra bästa år, LOL
3. Syrran ringde, vi ska till sjukan.
4. satte mej framför datan, in på msn. Snacka me Tatsu och Marie.
5. taru skickade en länk forever21, niceiga kläder.
6. insåg att jag verkligen har problem :p
7. Blå märkena på högra benet e helt gigantiska!! jaiiks!
8. Saknar SooLis.

imorgon...

1. Hoppas på att vinna en miljon.

i övermorgon =) hihi dedu..
Helgen.. åka och hälsa på hos beibis föräldrar.


Detta var jue kalaskuligt, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0