Coolt

Jätte bläckfisken fångad i Antarktis. Och den förmodas kunna bli minst 15 meter lång. Endast några få har fångats. Sällsynta dom är. Så vad skulle hända sen när antarktis smält bort, vart kommer dom då simma??

Mams idag så ska du dricka lite sima imorrn? Jaba nej det har jag inte planerat in.
Köp nåra russin och lägg i din cider så blir det bra så oxå. yeeah right. det får bli nån annan gång.
vad mera man gjort, nere på stan fixat en massa. Tänkte köpa en ny bikini men fick så beslut ångest, kunde inte välja vicken jag ville ha. Vill ha min som jag köpte förra året, me dont find it? och så har man vart och tränat. Som var så underbart sköönt. mm pratat me sockerpullan =) vi ska köpa tränings kort i sthlm nästa månad. pumpa mera mukler. niice.

Imorrn så e d valborg? hur d blir på kvällen, vet inte? Men liite kuligt man hope det bli. jupps

Astala Vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0